Оқу ісінің меңгерушісі: Қазақ тілінен ашық сабақ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3-бөлім: «Уақыт» Күні: 03.12.2020жыл |
Мектеп: «Торғай орта мектебі» КММ-сі Мұғалімнің аты-жөні:Молдагулова Б.К.
|
||||||
Сынып: 3 «А» |
Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Түбір мен қосымшаның жазылуы |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу; 3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету; 3.4.1.2 түбір сөздегі -ы, -і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазу. |
||||||
Сабақ мақсаттары |
- сұхбаттасының айтқанын тыңдап, сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысады; - сөзді орфоэпиялық нормаға сай айтады, түбір сөздегі -ы, -і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазу; - сызбада берілген мәліметтер негізінде бірлесе отырып, қарапайым нұсқаулық құрап жазады, -кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі үлгі негізінде жазады |
||||||
Бағалау критерийлері |
- түрлі жағдаяттарда жүйелі, сөйлеу мәдениетін сақтап сөйлейді; - түбір сөздегі -ы, -і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазады, түбір мен қосымшаның жазылуын біледі; - сызбада берілген мәліметтер негізінде толықтыра отырып, қарапайым нұсқаулық құрап жазады; - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазады. |
||||||
Сөздік қор |
Пәндік терминология мен тірек сөздер: Түбір сөз, туынды сөз, түбір, қосымша, жұрнақ, жалғау; Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл: Түбір сөз дегеніміз не? Туынды сөз дегеніміз не? Қосымша дегеніміз не?
|
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Өз іс-әрекетін жоспарлауға, уақытты тиімді пайдалануға үйрету |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану |
||||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Түбір мен қосымша |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 0-5минут
|
Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру. Ой сергек: -Көңіл күйлерің қалай?
Қатарға бөлу «Сағаттар» 1-қатар: «Қабырға» 2-қатар: «Қоңырау» 3-қатар: «Қол сағат»
Мағынаны ажырату. Ой қозғау. «Сұхбат алу» әдісі «Жүйрік минуттар» 1.Сөздің бөлінбейтін бөлігі не деп аталады? 2. Қосымша нешеге бөлінеді? 3. Жұрнақтың қызметі қандай? 4. Жалғаудың қызметі қандай? 5.Туынды сөздер дегеніміз не? 6.Түбірлес сөздер дегеніміз не? Сабақтың тақырыбын айту. «Түбір мен қосымшаның жазылуы» Сабақтың мақсаты:Түбір мен қосымшаның жазылуы арқылы қосымшаларды дұрыс ажырату жолын ұғындыру. Күтілетін нәтижені айқындау. Бағалау критерийімен таныстыру. |
Суреттер
Телевизор-дың макеті, микрофон |
|||||
Сабақтың ортасы 5-20 минут
25-35мин |
Күннің ретін жазып, көркем жазуды орындау. Ооо ооо орындық он отыз омарташы Білу және түсіну Тыңдалым. 36-жаттығу. Өлеңді тыңдау Түн Ұясына күн батып, Айналаны түн басты. Дала мүлгіп балбырап, Жым-жырттыққа ұласты. Біз де үйге беттедік, Енді әткеншек теппедік. Ойнасақ та күнұзақ, Құмарына жетпедік. Түнде тыныс аламыз, Тез-ақ ұйықтап қаламыз. Жалғасына ойынның Түсімізде барамыз. Мұғалім өлеңнің тақырыбы мен негізгі ойды анықтауда төмендегі сұрақтарды басшылыққа алады: -Өлең не туралы? -Өлең неліктен «Түн» деп аталған? -Балалардың түнде әткеншек теппеу себебі неде? -Түн мезгілін күндізгі уақытпен салыстыр. Қатарларға ортақ жұмыс.(ауызша) -Өлеңді іштей оқып, уақытқа байланысты берілген сөздерді табу. (Түн, күнұзақ, түнде.) ҚБ: жұлдызшалар арқылы бағалау Қолдану Дәптермен жұмыс. 37-жаттығу. Мəтінді қатесіз, əрі көркем етіп көшіріп жазады. ҚБ:жұлдызшалар арқылы бағалау ҚБ: Смайликтер арқылы өзара бағалау Сергіту сәті. (Бейнежазбадағы әуен ырғағымен билеу.)
Қоян шығып далаға, Жан-жағына қарады. Секірді,жүгірді Отырды, тұрды. Қима қағаздармен жұмыс. «Сәйкестендіру» әдісі Таза шы Домбыра кер Би лық Зер ші Талап гер Дескриптор: - түбір мен қосымшаның жазылуын біледі; - түбір сөздер мен қосымшалы сөздерді ажырата алады. (бір-бірімен жұмыстарымен алмасады) ҚБ: «Басбармақ» әдісі Бағалау дескрипторы негізінде топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісімен бағалайды. 38-жаттығу.Шығармашылық үзіліс Пішіндерді сәйкестендіріп,өлең құрап жазу Бөкеннің лағы, Көреген қырағы. Елеңдеп құлағы, Еліріп тұрады. -Қарамен берілген сөздердің түбірін тап. -Түбір сөздің соңғы дыбысы неліктен өзгергенін айт. Дескриптор: - каллиграфиялық нормаларды сақтап жазады; - үзбей және біркелкі шапшаң жазады. Ой қозғау. Шығармашылық жазу. «Синквейн» әдісі. Тақырыбы: «Сағат» Мысалы: 1. Сағат 2. Үлкен,механикалық 3. Жүреді,тоқтайды,озады. 4. Сағат-уақыттың өлшем бірлігі 5. Уақыт Тапсырманы орындаған соң қатарлар өзара өлеңдерін оқып, бағалайды. ҚБ: «Басбармақ» «Үйіңді тап!» ойыны. Киіз үйлердің макетінде «жұрнақтар», «жалғаулар» деп жазылған. Оқушылар сөзге жұрнақ жалғанса «жұрнақтар» макетіне, ал жалғау жалғанса «жалғаулар» макетіне жапсырады.Сөз құрамына талдайды. Балалар,балықшы,аспаз,мұғалімдер,доптар, кітаптар,асхана,кілемдер,дәрігер,еңбекқор,іскер,гүлдер.
|
Аудиожазба, ноутбук
Оқулық
Көңілді әуен (ойыншық қоян)
Қима қағаздар
Дәптермен жұмыс
Қима қағаздар |
|||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия. «Білім баспалдағы»әдісі Оқушылар өздерінің сабақтан алған білімдерін тиянақтай отырып,қолдарындағы жалаушаларын тиісті баспалдақтарға қадайды.
Үй тапсырмасы: 39-жаттығу |
Білім баспалдағы (өте жақсы түсіндім,жа-сыл түс); (жақсы түсіндім (сары түс);мүлдем түсінген жоқпын(қы-зыл түс) |
|||||